tirsdag 16. juni 2009

Italia-ferien er så nær så nær-

I dag jobba eg min siste dag i Langeneset barnehage, iallefall for ei god stund framover, så får vi sjå kva tida bringer. Det er litt vemodig å forlate det gode miljøet, men vi får tru at eg kjem inn i eit nytt godt miljø. Men no er det uansett FERIE! Jippi :)

Her kan de sjå web kamera frå Caorle, så kan de følge med og sjå kor fint vi har det.
http://www.webcamcaorle.com/
og her: http://www.webcamcaorle.com/webcam_caorle_ponente.htm
(ikkje dei beste web kamera i verda, men greitt nok)

Caorle (Ca'orle) er ein kystby i provinsen Venezia, Veneto, Italia. Byen ligg ved Adriaterhavet og mellom dei to andre kjente turist byane: Ereclea og Bibione.

Jepp jepp- ferie ferie ferie. HÆRLIG!!!

3 kommentarer:

  1. God ferie og kos dere masse både på biltur og i Italia.
    Så sees vi til høsten

    SvarSlett
  2. Jeg har vært i Caorle 7-8 ganger, og det er en helt utrolig plass! Jeg er bare 15 år, men har altså vært der så mange ganger, var der forresten i år også.. fra 29.juni til 5.juli.. :)
    Mamma'n min kaller det: "paradis på jord" siden hu syns det er så fint!

    SvarSlett
  3. Ein veldig fin by, det kan eg skrive under på!

    SvarSlett