tirsdag 6. oktober 2009

Utestue

Ja, då er vi endeleg eit steg nærmare ei utestue. I går var det faktisk opplett store delar av dagen, så vi fekk snikra ferdig taket på utestua. Vi skal ha shingel på toppen, men fekk ikkje tid til det. Vi har lagt presenning på slik at materialen ikkje blir heilt gjennomvåt. vi må jo ha tørt tre når vi skal legge på shingelen og i desse tider er det laaaangt mellom dei tørre dagane. Det er faktisk meldt opplett på torsdag og fredag. Forhåpentligvis kan vi få lagt taket ferdig då. Her er iallfall nokre bilete av prosessen (men har ikkje bilete av tak og presenning. Det kjem ein dag det er opplett igjen...).

No over til noko heilt anna:
Hjorten er eit fantastisk flott dyr. Vi har to hjortar som travar rundt i nabolaget vårt heile natta. Det er ei kolle og ein kalv som kvar kveld går gjennom hagen vår og ned i nabolaget. Her ein kveld spaserte dei ned snarvegen framfor huset vårt allereie i 21.30-tida. Dei går gjerne ikkje opp att i skogen før langt ut på morgonkvisten. Dette bilete har eldstedattera tatt ein dag dei skulle på skulen. Sjølv om eg har hjortar i hagen ofte og ser dei langs vegen stadig vekk, så blir eg aldri lei av å sjå på dette flotte dyret. Eg blir like fasinert kvar gong. Desse hjortane her er iallfall så tamme at dei reagerer ikkje noko særleg på bilar eller menneske. Eg kom kjøyrande ein morgon då dei stod midt i vegbana. Dei gadd knapt å flytte på seg slik at eg kunne kjøyre forbi. Kanskje tettbygde strøk er den tryggaste staden å vere no i jakta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar