søndag 5. april 2009

Eit skikkelig vårteikn.

Ja, ja, så var den helga over. På fredag jogga eg i Risevatnet (aleine faktisk, enda så hysterisk skogredd som eg er...) og då såg eg noko som eg nesten ikkje trudde var sant. Eg såg ein Sitronsommarfugl komme flygande. Ein lysegul lekker sommarfugl som kanskje nett hadde kome ut i sola. Då fekk eg verkeleg vårkjensla, sjølv om eg nesten trudde den høyrde sommaren til. Sola varma no faktisk litt og det var ein utrulig flott dag. Eg tenkte imidlertid litt på den stakkars sommarfuglen om kvelden då eg kjende kor gufsent og kaldt det var ute då.

I helga har eg hatt besøk av ein anna solstråle. Mi barndomsvenninne har vore på besøk i tre dagar, vi har mimra og kosa oss mykje i lag. Det er ikkje så ofte vi treffast når det er 60 mil mellom oss, men det er like kjekt kvar gong og "skravla går" flittig mellom oss.

No har eg altså hatt fullstendig scrappetørke i evigheter. I morgon skal eg avspasere, så då har eg faktisk ein stor plan om å opne døra til scrapperommet og sjå kva kreative resultat det vil gje. Kanskje det blir eit kort eller ein LO frå meg på bloggen dei neste dagane, det hadde i så fall vore på tide :)

1 kommentar:

  1. Vi så sitronsommerfugl for ett par uker siden, soist det var fint vær, men det erden eneste som overvintrer og er raskt ute når sola kommer.
    Vi har hatt besøk og torsdsag reiser vii opp i dalen

    SvarSlett