fredag 24. juli 2009

Kongekommentar

Jaja.

Eg er heilt hyttesjuk for tida og har VELDIG lyst på hytte ein eller annan plass. Vi snuser så vidt på ei tomt, noko som har resultert i at eg tenker på hytte og hyttetyper meir eller mindre HEILE døgnet. Det er det siste eg tenker på når eg går og legger meg og det første eg tenker på når eg står opp. Eg har til og med drøymt om hytter fleire netter på rad. Det gjorde eg i natt også. Då Vetle kom luskande ned i natt hadde eg følgande kommentar i søvne: "Ikkje legg deg her (på ytterkanten).... her er det så trangt, legg deg bak hyttene i stedet".

Hehe..... eg registrerte ikkje at eg sjølv hadde sagt det før Leo lo høgt og sa "ka va det du sa no?". Då vakna eg litt meir og måtte le litt eg også. Vetle skjønte tydeligvis ka eg meinte, for han gjekk no og la seg i midten av senga (eller "bak hyttene" som det no heiter).

Snakk om å vere fokusert!

2 kommentarer: