søndag 4. januar 2009

Gaveesker

I dag har eg vore litt ned i kjellarstua og prøvd å finne ut av den elektroniske kuttemaskina mi (creativ cutter) som har stått og støva ned i altfor lang tid. Den vil ikkje kutte skikkelig, men etter ti forsøk med forskjellig trykk, vridning på kniv og eg veit ikkje kva (leste faktisk bruksanvisninga), så skjærer den sånn passe... men eg gjorde ikkje så mykje meir med den saken, då eg var rimleig lei heile greia. I staden kom eg over nokre oppskrifter på korleis ein kunne lage gaveesker. Det hørtes greit ut, så då laga eg desse to. Dei blei no ganske nusselige syns no eg :) I den minste veske-eska kan du til dømes ha ein liten sjokolade dersom du skal gje vekk ein liten oppmuntring til nokon.




2 kommentarer:

  1. Hei og hå. Ser det at du førebur eit scrappetreff,eit treff der vi laga ulike esker/vesker:) Eg har lenge tenkt å prøve meg på slike, men kjem aldri så langt. No når vi skal legge vekk julekorta kan vi prøve oss på noko nytt. Dei var kjempefine dei som du har laga her.IHS

    SvarSlett
  2. Hvor fant du oppskriftene hen?

    SvarSlett