søndag 29. november 2009

Adventstid


Ja, då er adventstida her, men desember byrjer ikkje før tysdag vel og merke. Desember har ein tendens til å bli særdeles travel og som vanleg har eg sagt til meg sjølv at sånn skal det ikkje vere i år!!!

Eg har vaska både her og der, så den biten er delvis unnagjort. Julebøkene er funnet fram til ungane og mykje av julepynten er faktisk på plass kring om i huset. Gjesterommet er rydda (blir fort lagerplass for alt vi ikkje veit kor vi skal plassere), vaska og ommøblert. No er det faktisk plass til nokon der inne. Dei første julekakene baka eg i ettermiddag (kransekakepinnar) og dei er klar til å frysast ned. I år skal eg bake Sara Bernard kaker, for dei er berre kanooooongode.

I år skal eg verkeleg etterstrebe ei roleg adventstid med berre kos, så får vi sjå om eg får det til :) Lese julebøker, bake julekaker og kanskje til og med ha juleverksted. Vi vakna jo opp til ei kvit bygd i dag også - på 1. søndag i advent! Det kunne ikkje klaffa betre. Eg gleeeedar meg til resten av adventstida :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar