lørdag 7. november 2009

Halvsjuk heile veka

Denne veka har gått vannvittig fort, samstundes som eg har vore uhorveleg sleten. I utgangspunktet trudde eg at eg var sleten grunna rangling og diverse i helga, og at eg rett og slett var blitt for gammal til det her. Etterkvart skjønte eg at eg var nok litt småsjuk ja.
Eg begynte veka med lavtrykk i hovudet, som forflytta seg nedover og blei til lavtrykk + tett nase, som så blei til tett nase + sår hals. Fredags ettermiddag hadde eg rimeleg hes stemme, medan fredags kveld var eg så og seie stemmelaus. Leo prøvde å tvinge i meg noko konjakk, noko som visstnok skal hjelpe på stemma. Eg gjorde nokre (halv)tapre forsøk men berre lukta fekk meg til å vike. Nei fysj!!!! Det fekk eg berre ikkje i meg. Det lukter jo berre heilt gruuuusomt! I dag hoster eg litt, men stemma er delvis tilbake og nasa har fri ferdsel. Kanskje raudvinen i går hjalp :) Det er heilt tydeleg at forkjølelsen er på veg i retur. Men det er litt morosamt korleis litt sjukdom får folk til å rygge unna........no i desse "svineinfluensa-tider".

Vi (les Leo) har no fått jobba litt med utestua i dag medan eg fekk ordre om å halde meg innandørs for å betre helsa (ikkje fordi eg var dårleg til å snekre utestua altså!).Det går seint framover, men det skuldast rett og slett altfor mykje å gjere i vekene, og ALTFOR tidlig mørkt ute. Jaja.............det viktigaste er at vi blir ferdig innan sommaren 2010.
Eg har baka 8 brød, 24 "hastverksbollar" og scrappa litt juledill. Så egentleg godt nøgde med dagen :)

3 kommentarer: