søndag 1. november 2009

Hytte

Sånn dagen derpå er det fint lite eg gidder å ta meg til, så då blir det kun surfing surfing surfing. What a night !!! hjelpes. Skal holde meg laaaangt unna tyrkisk pepper ei stund iallefall. Man får jo så skrekkelig dårlig hukommelse av det også!!!

I dag har eg surfa innom det meste. Det blir mykje hus og hytteblogger for tida då vi (nesten) har kjøpt oss hyttetomt og satser på å ha den ferdig i løpet av neste år. Drømmen er å få til eit hus og og ei tomt som ligner litt på sørlandsidyll, med eit kvitmalt lite hus, steinheller i plenen og masse anna som eg har inni hodet mitt men har vanskar for å formidle i dag :)

her er nokre bilete eg har lagra på maskina mi. Eg har henta dei frå forskjellige nettsider, men gløymt å lagre kor dei er henta i frå.

Portveien 2

6 kommentarer:

  1. Ops då må vel det naustet mitt malast og då?

    SvarSlett
  2. ja, her gjelder det å halde stilen ;0)

    Det er jo i utgangspunktet eit dekorativt naust då, med sine vegger av stein.

    SvarSlett
  3. Kor dokke har kjøpt tomt då?

    SvarSlett
  4. Ved Dalevatnet på Svarstad (Bremanger)

    SvarSlett
  5. var det ein bra fest?

    SvarSlett