onsdag 13. mai 2009

E så happy atte

Jepp. Er i kanonhumør og veldig veldig veldig fornøgd med dagens møte. Vi har hatt foreldremøte i barnehagen i dag. Det i seg sjølv bruker vanligvis ikkje å vere så mykje å rope hurra for, hverken for foreldre eller tilsette. På slike møter sitter vel dei fleste og berre håper på å få gå heim igjen, men denne gongen får eg inderlig håpe at tankane var litt annleis. Annleis er iallefall stikkordet her. Då vi er inne i sluttfasen av eit stort språkprosjekt, så ønskte vi å syne foreldra korleis vi eigentleg jobbar med språk og språkfremjande aktivitetar i barnehagen. Vi lot derfor foreldra bli med på ei lita reise saman med oss, der dei fekk høve til å delta aktivt på ulike språkfremjande aktivitetar. Slikt kan jo skremme vatnet av einkvar, men dei var sporty og stillte opp. Vi styrte sjølvsagt unna songleikar, holde i hendene og slikt, for det kan verkeleg vere ei barriere for nokon. I tillegg til aktivitet synte vi to filmar som omhandla språk hos oss + at vi hadde ein stand med mykje av det materiale vi brukar i kvardagen.

Dette har vore eit møte som dei tilsette har brukt mykje tid på å planlegge og førebu seg til, eg var derfor mektig imponert over kor flinke alle var og kor bra dette gjekk. Det gjekk eigentleg akkurat slik eg hadde tenkt inni mitt hode, ikkje verst berre det (det er sikkert fordi dei har ein slik fantastisk god leder som inspirerer dei og får dei til å yte maks... he he).

Neste veke er det Volda og foredrag for førskulelærerstudentane som står for tur. Då er det eg og Siren som skal til pers :) Det blir jammen spennande det, men sikkert veldig lærerikt for oss begge (og forhåpentligvis for studentane også., hehe....)

1 kommentar:

  1. Det var ett veldig bra møte, og dere gjorde alle en utmerket jobb. Var gøy for meg som foreldre og se hvordan dere jobber(selv om jeg vet det litt fra før) men jeg fikk også endel forklaringer på hvorfor alle sko skal ut av skapet og i en haug, eller hvorfor vi alltid må elle til alt mulig. Gøy å se prosjektet og veldig gøy å se filmene dere hadde laget.

    SvarSlett