onsdag 27. mai 2009

Ferdig med eksamen!!!

Jippi.....ein ting til som kan kryssast av på lista over ting som må gjerast før sommarferien. Hadde eksamen innan IKT i dag - ei lita etterutdanning eg har teke dette året - og eksamen gjekk jo faktisk heilt strålande. Har vel aldri vore så lite førebudd til ein eksamen før, men følte eigentleg at eg likevel hadde full kontroll - og jammen santen trur eg faktisk at eg hadde rett. Då eg hadde gått gjennom presentasjonen min så hadde sensorane ingen kommentarar. Det einaste den eksterne sensoren sa var at ho var imponert - så det tar eg som eit GODT TEIKN!

Men jammen er det deilig å vere ferdig med den også, det har liksom vore der i bakhodet.
Og ikkje blei det streik heller :) jaja...............morradagen skal brukast til å lage litt kort kanskje, har nokre i bestilling, så er det spinning kl 20. Laurdag er det "Tour de Bremanger" , noko eg tenkte eg skulle hive meg med på..... får no sjå korleis det går :)

1 kommentar: