onsdag 20. mai 2009

Ferdig med førelesninga og klar til fest!

Ja, då var gjesteførelesninga mi i Volda over, og det gjekk kjempebra. Eg var ikkje nervøs eingong, så det tyder vel kanskje på at eg var ganske trygg på det eg skulle snakke om. Vi snakka meir eller mindre i eitt i to timer og eg fekk sagt alt det eg hadde tenkt til å seie - trur ikkje eg gløymte noko nevneverdig. Lit spørsmål blei det også på oss .........og skryt fekk vi !!! Det er kjekt å kunne presentere Bremanger kommune på ein slik måte, syne omverda at vi også gjere noko bra!

I dag skal eg i bursdag i Bergen, i 30 års dag til lisjesysta - GRATULERER MED DAGEN HILDE KATRINE! Det blir jo storslått feiring til langt på natt går eg utifra, så det gledar eg meg sjølvsagt til. I den anledning måtte eg sjølvsagt lage eit kort (det i bruntonar). Legg også ved eit anna, litt meir fargesprakande kort, som eg nett har laga ferdig (dersom du trykker på bilete får du ei litt større utgåve av kortet).


1 kommentar:

  1. Flotte de var og grattis med vel overstått forelesning.

    SvarSlett